۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۲

فرکی:

غرور در فولاد جایی ندارد/هواداران رفته رفته می آیند

غرور در فولاد جایی ندارد/هواداران رفته رفته می آیند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: غرور در بین بازیکنان تیم فولاد به علت کسب صدرنشینی جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و نفت تهران در اهواز اظهار کرد: نفت در چند سال اخیر نشان داده تیمی توانمند بوده و برای هر تیمی خطرناک است به همین دلیل نمی توان یک بازی ساده و آسان را برای فولاد در برابر این تیم پیش بینی کرد ولی ما شناخت مناسب از نفت پیدا کرده ایم.

وی افزود: البته ما هم اکنون صدرنشین لیگ برتر هستیم و برای حفظ این جایگاه باید در برابر هر تیمی در لیگ برتر به خصوص در بازی های خانگی پیروزی کسب کنیم تا بتوانیم به شرایط خوب خود ادامه دهیم.

فرکی در خصوص استقبال نامناسب هواداران اهواز از بازی های خانگی فولاد نیز گفت: شاید در ابتدای فصل استقبال مناسبی از بازی های خانگی ما صورت نمی گرفت ولی با بازی های خوبی که فولاد تا اینجای رقابتها از خود نشان داده رفته رفته بر تعداد هواداران ما افزوده شده و به نظر می رسد با تداوم بازی های خوب فولاد می توانیم شاهد تکمیل ظرفیت ورزشگاه تختی هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: اگر در این فصل از جایی ضربه بخوریم از غرور و ترس بازیکنان فولاد است به همین دلیل به بازیکنانم توصیه کرده ام این دو خصلت بد را از خود دور کنند. با قاطعیت اعلام می کنم غرور در تیم ما جایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت 17 و 20 دقیقه روز پنج شنبه این هفته تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.


 

 

کد خبر 2147844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha